Algemene voorwaarden Power Essentialz

Contacteer ons

E-mail

Heb je hulp nodig of een vraag voor ons? Stuur een mail naar info@power-essentialz.be en we helpen je zo snel mogelijk verder.

WhatsApp

Ons team is slechts een Whatsappje van jou verwijderd. Je kan ons bereiken op het nummer +32493750194 of +32476370183.

Power Essentialz HQ

Sniederspad 103

2980 Halle

België

BTW BE 1011.744 543

Betaalmethoden

Veilig shoppen

Bij Power Essentialz kan je veilig shoppen. Alle gevoelige, door jou verstrekte informatie wordt verzonden via een beveiligde SSL-verbinding van onze partner Stripe, die jouw informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt verzonden.

Online betalen

Online betalingen kan je uitvoeren via Bancontact, Klarna, Maestro, Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, …

Betaling geweigerd

Als de betaling niet is gelukt, zal jouw bestelpoging automatisch worden geannuleerd en kan je een nieuwe bestelling proberen te plaatsen. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op via info@power-essentialz.be. Wij helpen je graag verder!

 

Levertijd

Power Essentialz doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Ophalen in een Bpost afhaalpunt

3 tot 5 werkdagen

Levering aan huis Benelux

3 tot 5 werkdagen

Levering aan huis Europa

3 tot 7 werkdagen

Levering aan huis Internationaal

5 tot 12 werkdagen

Dit is een indicatie. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Leveringsvoorwaarden

Van zodra je jouw order geplaatst hebt, gaan we dit verwerken en je pakje vervolgens overhandigen aan BPost. Als je niet thuis bent wanneer de postbode je pakje bezorgt, zal men een briefje achterlaten waarin wordt uitgelegd hoe en waar je je pakje kan ophalen. Houd er rekening mee dat we een afleveradres niet meer kunnen wijzigen van zodra de bestelling is verwerkt.

Bpost is onze logistieke partner om jouw pakket snel en veilig af te leveren op de door jou gewenste locatie. Je kan je bestelling op elk gewenst moment volgen.

Bezorgkosten

Benelux

Alle orders in BE, NL en LUX vanaf €100 worden gratis verzonden. Voor orders onder de €100 worden €4,95 verzendkosten in rekening gebracht voor België en €5,95 voor Nederland en Luxemburg. De verzendkosten voor het ophalen in een pick-up point in BE bedragen €4,35.


Europa & Verenigd Koninkrijk

Orders binnen Europa en het Verenigd Koninkrijk worden vanaf €200 gratis verzonden. Voor orders onder €200 wordt €15,95 verzendkosten in rekening gebracht. Door de douane geheven invoerrechten en belastingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Internationaal

Orders buiten Europa worden vanaf €250 gratis verzonden. Voor orders onder de €250 wordt €27,95 verzendkosten in rekening gebracht. Door de douane geheven invoerrechten en belastingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Retourzendingen

We hopen dat je helemaal weg bent van je aankoop bij Power Essentialz! Mocht er toch een reden zijn waardoor dat niet zo is, dan heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. Lees hieronder verder over de verschillende retouropties die wij aanbieden.

Items die je online hebt aangekocht, kunnen geretourneerd worden via BPost. Dit kan binnen de 15 dagen na aankoopdatum op voorwaarde dat de artikelen niet gedragen, niet gewassen, niet geretoucheerd zijn en dat het originele prijskaartje nog aan het artikel hangt. Indien je retourzending niet aan deze voorwaarden voldoet, kunnen we je artikelen niet accepteren en worden ze naar jou teruggestuurd.

Power Essentialz biedt geen mogelijkheid tot omruiling aan. Indien je een andere maat, kleur of een ander artikel nodig hebt, plaats je een nieuwe bestelling voor het betreffende artikel en retourneer je de huidige bestelling voor een terugbetaling.

 

Retourneren via Bpost

  1. Aanmelden
    Maak een retourlabel aan via ons online retourportaal. Zodra je retour is aangemaakt, ontvang je een verzendlabel waarmee je je pakket kan verzenden.
    Geef zeker een reden op voor je retour. Dit helpt ons om te verbeteren en je de best mogelijke service te bieden.
    We raden aan om het pakket verzekerd en met een trackingnummer te versturen. Zo is je pakket verzekerd in geval van schade of verlies. Het trackingnummer laat toe je pakket te volgen en precies te weten wanneer het in ons magazijn aankomt.
    Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verloren of beschadigde retours. Let op: het is belangrijk dat de douanekosten, indien van toepassing, zijn gedekt (anders kan je retour worden teruggestuurd, aangezien we de kosten hiervoor niet zelf dekken).

  2. Inpakken
    Verpak de items in de originele verpakking of een andere stevige verpakking. Voeg de pakbon toe aan het pakket, sluit de verpakking en tape ze stevig vast.

  3. Versturen
    Breng je pakket binnen in een postkantoor. 

  4. Terugbetaling
    Van zodra we jouw retour hebben ontvangen en goedgekeurd, maken wij de terugbetaling van je aankoop binnen de 7 kalenderdagen in orde. OPGELET! We zullen je aankoopbedrag verminderen met de kost van de retourzending.

    Van zodra de terugbetaling is uitgevoerd, word je hiervan per mail op de hoogte gebracht. Het kan tot vijf werkdagen duren alvorens dit bedrag op jouw rekening staat. We behouden ons van het recht om de betaling uit te stellen tot we de goederen ontvangen hebben.

    De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalwijze als deze waarmee de bestelling werd geplaatst. Als er een korting van toepassing was, zal de terugbetaling herberekend worden indien nodig.

Waarom wij geen gratis retours aanbieden.

We willen groeien om de beste versie van onszelf te worden, zowel voor onze klanten als voor de planeet. Wij helpen je graag bij het vinden van de perfecte items waar je echt van houdt. Het is voor ons belangrijk dat je bewust kiest voor producten die bij je passen en waar je blij van wordt. Heb je vragen over de maatvoering of fit, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en te adviseren bij je keuze.

We willen verantwoord consumentengedrag ondersteunen en hopen dat onze klanten hun aankopen zien als waardevolle stukken die ze willen behouden, koesteren en verzorgen. Door bewuster te kiezen, draag je bij aan een meer verantwoorde manier van winkelen. Samen kunnen we een positieve impact creëren door bewuste en weloverwogen keuzes te maken.

Wij begrijpen dat niet alles wat je koopt de perfecte match is en dat een retour nodig kan zijn. Als je iets wilt retourneren, kun je hier alle informatie terugvinden. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om op elk moment contact met ons op te nemen tijdens het proces.

Beschadigd of verloren pakketje.

Power Essentialz is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal tijdens de verzending van je retourpakket.

In het geval van een online aankoop blijft het product voor risico van Power Essentialz tot op het moment dat je het product in ontvangst hebt genomen. Een retourproces ligt hierdoor niet meer binnen ons bereik, waardoor beschadiging of verlies van een retourzending op eigen risico en voor de verantwoordelijkheid van de klant is.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact op te nemen. We helpen je graag verder.